Domov / Rezultati iskanja / Ugotavljanje izobraževalnih potreb posameznika in okolja
Ugotavljanje izobraževalnih potreb posameznika in okolja
Vsebina programa
Za načrtovalce izobraževalnih dejavnosti (programov, projektov, svetovanja …) je pomembno, da znajo identificirati in razumeti (nove) potrebe po izobraževanju v procesu nastajanja (kako nastajajo potrebe) in različne ravni (kje nastajajo) potreb. To pomeni ugotavljanje potreb na osebni ravni (potrebe posameznika), v kontekstu organizacije (potrebe institucije, podjetja in skupine institucij v širšem kontekstu) in potrebe širše skupnosti, globalne potrebe (družbene potrebe). Zato je dobro, da zna načrtovalec novih programov presojati (evalvirati) obstoječe stanje (znanje, veščine …), presojati dogajanja v okolju in oblikovati izbrano skupino potreb po izobraževanju. Pri vsem tem potrebuje specifična znanja o metodah zbiranja podatkov, aplikaciji instrumentov in interpretaciji podatkov.
Program je namenjen
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev, podrobneje neopredeljeno
Predstavitveni video
Kraj izvajanja programa
ACS ali po dogovoru.
Trajanje programa
Ure: 8 ped. ur
Termin izvedbe programa