Domov / Rezultati iskanja / Promocija in trženje na področju izobraževanja odraslih

Promocija in trženje na področju izobraževanja odraslih

Vsebina programa

Udeleženci bodo spoznali elemente marketinškega spleta in specifiko marketinga izobraževalnih storitev ter osnove procesa odločanja odjemalcev v njihovem nakupnem procesu. Znali bodo definirati ciljne skupine in njihove potrebe in definirati ustrezne tržne poti in izbrati strategije promocije. Spoznali bodo tudi metodo za iskanje novih idej in metodo analiziranja idej pred implementacijo.

Program je namenjen

/

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Poprejšnja izobrazba

Najmanj visoka strokovna izobrazba

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev, podrobneje neopredeljeno

Oseba za stike

mag. Zdenka Birman Forjanič
01/5842 571
zdenka.birman.forjanic@acs.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

Ljubljana, Andragoški center Slovenije oz. po dogovoru

Trajanje programa

Ure:

Termin izvedbe programa

  • po dogovoru.

Skip to content