Andragoški center Republike Slovenije

Naziv in naslov ustanove

Andragoški center Republike Slovenije

Ulica Ambrožiča Novljana 5

1000 Ljubljana

Osrednjeslovenska regija

Prikaz logotipa

Kontaktni podatki ustanove

Kontaktna oseba

Milena Zorić Frantar

01/58 42 571

milena.zoric.frantar@acs.si

Izobraževalni programi (število programov: 27)

  1. ABC okoljskega učenja 3
  2. Delavnica za izvajalce svetovalne dejavnosti v izobraževanju odraslih kot javne službe
  3. Gluhe in naglušne osebe v izobraževanju odraslih
  4. Krepitev medkulturnih kompetenc in medkulturnega dialoga ter uporaba različnih metodoloških pristopov pri izobraževalcih odraslih
  5. Letni posvet o izobraževanju odraslih 2024: Sodobni. Zavzeti. Sodelovalni.
  6. Obrnjeno učenje in sodobni pristopi k učenju
  7. Osnove podnebnega izobraževanja odraslih
  8. Parada učenja – Dan učečih se skupnosti
  9. Predstavitev novosti v programu ZIP – informativno srečanje
  10. Program temeljnega profesionalnega usposabljanja svetovalcev v izobraževanju odraslih, Opredelitev svetovalne dejavnosti v izobraževanju odraslih (1. modul)
  11. Program temeljnega usposabljanja učiteljev in učiteljic za izvajanje programa Začetna integracija priseljencev (ZIP)
  12. Spodbujanje motivacije ranljivih skupin za učenje in izobraževanje
  13. Spopolnjevanje mentorjev v programu PUM-O+
  14. Spopolnjevanje svetovalcev za kakovost v izobraževanju odraslih - Usposobljenost izobraževalcev odraslih za prihodnji čas
  15. Spopolnjevanje za mentorje študijskih krožkov
  16. Spopolnjevanje za mentorje študijskih krožkov - Spremembe in kako se nanje odzivati
  17. Spopolnjevanje za strokovne delavce v središčih za samostojno učenje - Krepitev komunikacijskih in medkulturnih kompetenc
  18. Stalno strokovno spopolnjevanje članov komisij NPK - Timsko delo članov komisij pri preverjanju in potrjevanju NPK
  19. Supervizija - ustvarjalno iskanje rešitev za bolj kakovostno poklicno in osebno življenje
  20. Temeljni program usposabljanja za mentorje v programu Projektno učenje mlajših odraslih (PUM-O)
  21. Učinkovita komunikacija in odzivanje na konfliktne situacije v skupinah odraslih udeležencev
  22. Umeščanje branja v izobraževanje odraslih
  23. Uporaba IKT orodij za dejavno sodelovanje udeležencev pri izobraževanju na daljavo
  24. Uporaba sodobnih spletnih omrežij in informacij za učinkovitejše delo izobraževalcev odraslih
  25. Vključevanje oseb z avtizmom v izobraževanje
  26. Vloga izobraževalca odraslih pri delu z udeleženci s posebnimi potrebami
  27. Vpliv komunikacijskih kompetenc na kakovost učenja in poučevanja
Skip to content