Andragoški center Republike Slovenije
Naziv in naslov ustanove
Andragoški center Republike Slovenije
Ulica Ambrožiča Novljana 5
1000 Ljubljana
Osrednjeslovenska regija
Kontaktni podatki ustanove
Kontaktna oseba
Izobraževalni programi (število programov: 23)
- ABC okoljskega učenja 3
- Delavnica: Dejavnost središč ISIO in SSU v letu 2024 in načrti za leto 2025
- Gluhe in naglušne osebe v izobraževanju odraslih
- Komunikacija in marketing na družbenih omrežjih
- Krepitev medkulturnih kompetenc in medkulturnega dialoga ter uporaba različnih metodoloških pristopov pri izobraževalcih odraslih
- Krepitev talentov in kulture: Sodelovanje za napredek - Vodenje sprememb s pomočjo nevroznanosti
- Obrnjeno učenje in sodobni pristopi k učenju
- Program temeljnega profesionalnega usposabljanja svetovalcev v izobraževanju odraslih
- Program temeljnega usposabljanja učiteljev in učiteljic za izvajanje programa Začetna integracija priseljencev (ZIP)
- Spopolnjevanje mentorjev v programu PUM-O+ - V osmih korakih do vizije PUM-O+
- Spopolnjevanje za mentorje študijskih krožkov
- Spopolnjevanje za strokovne delavce v središčih za samostojno učenje
- Stalno strokovno spopolnjevanje članov komisij NPK - Značilnosti učenja in ocenjevanja odraslih
- Strokovno evalvacijsko srečanje za učitelje v programih pismenosti za odrasle
- Supervizija - ustvarjalno iskanje rešitev za bolj kakovostno poklicno in osebno življenje
- Temeljni program usposabljanja za mentorje v programu Projektno učenje mlajših odraslih (PUM-O)
- Učinkovita komunikacija in odzivanje na konfliktne situacije v skupinah odraslih udeležencev
- Umeščanje branja v izobraževanje odraslih
- Uporaba IKT orodij za dejavno sodelovanje udeležencev pri izobraževanju na daljavo
- Uporaba sodobnih spletnih omrežij in informacij za učinkovitejše delo izobraževalcev odraslih
- Usposabljanje svetovalcev v izobraževanju odraslih - Osvežitvena delavnica za ugotavljanje in dokumentiranje znanja in spretnosti odraslih
- Vloga izobraževalca odraslih pri delu z udeleženci s posebnimi potrebami
- Vpliv komunikacijskih kompetenc na kakovost učenja in poučevanja