Andragoški center Republike Slovenije
Naziv in naslov ustanove
Andragoški center Republike Slovenije
Ulica Ambrožiča Novljana 5
1000 Ljubljana
Osrednjeslovenska regija
Kontaktni podatki ustanove
Kontaktna oseba
Izobraževalni programi (število programov: 27)
- ABC okoljskega učenja 3
- Delavnica za izvajalce svetovalne dejavnosti v izobraževanju odraslih kot javne službe
- Gluhe in naglušne osebe v izobraževanju odraslih
- Krepitev medkulturnih kompetenc in medkulturnega dialoga ter uporaba različnih metodoloških pristopov pri izobraževalcih odraslih
- Letni posvet o izobraževanju odraslih 2024: Sodobni. Zavzeti. Sodelovalni.
- Obrnjeno učenje in sodobni pristopi k učenju
- Osnove podnebnega izobraževanja odraslih
- Parada učenja – Dan učečih se skupnosti
- Predstavitev novosti v programu ZIP – informativno srečanje
- Program temeljnega profesionalnega usposabljanja svetovalcev v izobraževanju odraslih, Opredelitev svetovalne dejavnosti v izobraževanju odraslih (1. modul)
- Program temeljnega usposabljanja učiteljev in učiteljic za izvajanje programa Začetna integracija priseljencev (ZIP)
- Spodbujanje motivacije ranljivih skupin za učenje in izobraževanje
- Spopolnjevanje mentorjev v programu PUM-O+
- Spopolnjevanje svetovalcev za kakovost v izobraževanju odraslih - Usposobljenost izobraževalcev odraslih za prihodnji čas
- Spopolnjevanje za mentorje študijskih krožkov
- Spopolnjevanje za mentorje študijskih krožkov - Spremembe in kako se nanje odzivati
- Spopolnjevanje za strokovne delavce v središčih za samostojno učenje - Krepitev komunikacijskih in medkulturnih kompetenc
- Stalno strokovno spopolnjevanje članov komisij NPK - Timsko delo članov komisij pri preverjanju in potrjevanju NPK
- Supervizija - ustvarjalno iskanje rešitev za bolj kakovostno poklicno in osebno življenje
- Temeljni program usposabljanja za mentorje v programu Projektno učenje mlajših odraslih (PUM-O)
- Učinkovita komunikacija in odzivanje na konfliktne situacije v skupinah odraslih udeležencev
- Umeščanje branja v izobraževanje odraslih
- Uporaba IKT orodij za dejavno sodelovanje udeležencev pri izobraževanju na daljavo
- Uporaba sodobnih spletnih omrežij in informacij za učinkovitejše delo izobraževalcev odraslih
- Vključevanje oseb z avtizmom v izobraževanje
- Vloga izobraževalca odraslih pri delu z udeleženci s posebnimi potrebami
- Vpliv komunikacijskih kompetenc na kakovost učenja in poučevanja