Domov / Rezultati iskanja / Pomembnost gostoljubja in olike v gostinstvu in turizmu
Pomembnost gostoljubja in olike v gostinstvu in turizmu
Vsebina programa
Komunikacija z gostom je osrednje in najpomembnejše področje dela v gostinstvu in turizmu, kot tudi v ostalih storitvenih dejavnostih. Omikanost in kulturno vedenje posameznikov, sta vsekakor vse bolj v ospredju ter vse bolj cenjena. Eksistenca vseh, ki se ukvarjajo s katerimkoli segmentom turističnih dejavnosti, ki delujejo znotraj veje gostinstva, bodisi ponujajo kozmetične, frizerske, fotografske, cvetličarske ali prevozne storitve, je odvisna v prvi vrsti od strokovno opravljene ali izvedene storite, v tesni povezavi z odnosom, ki ga imajo do svojih gostov, strank, kupcev. Bonton je kar cel niz elementov, ki nam omogočajo prijetno počutje v vsakodnevnih situacijah od jutra do večera. Priporočljivo je, da smo z njimi seznanjeni, saj dvig naše samozavesti pripomore k še večji poslovni uspešnosti. Tri glavne sestavine lepega vedenja so nasmeh, prijaznost in uvidevnost.
Program je namenjen
- Vsi odrasli
- Podjetniki
- Drugo
- Zaposleni v turizmu in gostinstvu
Način izvedbe
- Seminar
- Predavanje
- Delavnica
- Praktično delo
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
Hotelirstvo in gostinstvo
Kraj izvajanja programa
Kjerkoli po Sloveniji - ONLINE
Trajanje programa
Ure: 3 ure ali več
Termin izvedbe programa
Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.