Domov / Rezultati iskanja / Čustvena in socialna inteligentnost za zaposlene
Čustvena in socialna inteligentnost za zaposlene
Vsebina programa
• IQ (inteligenčni), EQ, SQ – med razumom in čustvi. • Kdaj in zakaj ljudje doživljamo čustva. • Katera so tista čustva, ki jih je smiselno negovati tako v poslovnem kot v privatnem življenju in kaj s tem pridobimo? • Kaj pa jeza? Da ali ne? • 5 spretnosti čustvene inteligentnosti in kako jo uporabljati pri delu z ljudmi. • Razvijanje samozavedanja in ali čustva res zameglijo razum? • Tehnike samoregulacije - kako ukrotiti jezo, pomiriti skrbi ter poglobiti samozaupanje. • Kaj je čustveno manipuliranje v poslovnih situacijah in kako se mu ubraniti. • Kako pretrgamo krog napadalnosti v odnosih s strankami in sodelavci. • Umetnost ločevanja problema od odnosa ali kako ne jemati osebno. • Socialna kompetenca pri delu z ljudmi. • Kako si pridobiti spoštovanje, zaupanje in vpliv. • Kako slišati tudi tisto, kar je izza besed. • Ustvarjanje »kemije« - 9 psiholoških zakonitosti v medosebnih odnosih. • Kaj nam pokažejo neverbalni znaki in kako s pomočjo branja govorice telesa do boljšega uvida v druge. • Moški mislijo, ženske čutijo – mit o Marsu in Veneri.
Program je namenjen
- Podjetniki
- Strokovnjaki (pedagogi, andragogi, vodilni, vodstveni ...)
- Zaposleni
- Študenti
Način izvedbe
- Seminar
- Predavanje
- Delavnica
- Organizirano samostojno učenje
- Vodeno samoizobraževanje
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
Osebne spretnosti in osebnostni razvoj
Kraj izvajanja programa
Ljubljana oz. po dogovoru
Trajanje programa
Ure: po dogovoru
Termin izvedbe programa
Cena drugo
po dogovoru