Domov / Rezultati iskanja / Komunikacija za zaposlene v kontaktnem centru
Komunikacija za zaposlene v kontaktnem centru
Vsebina programa
Celostna, ciljna in strateška komunikacija: • Temeljna načela komunikacije in osnovni komunikacijski model NLP (izbris, posplošitev, popačenje, vsak ima svoj model sveta), • Celostna komunikacija glede na zaznavne tipe, • Procesne besede zaznavnih tipov – Čutni jezik v komunikaciji, • Ugotavljanje zaznavnega stila sogovornika, • Vzpostavljanje dobrega stika in strateška komunikacija – PRLL strategija. Telefonska komunikacija in telefonski razgovor po sistemu 4-MAT: • Telefonska komunikacija vs komunikacija “v živo” – posebnosti telefonske komunikacije, • Prednosti in slabosti telefonske komunikacije, • Ustvarjanje dobre in učinkovite telefonske kulture v podjetju, • Bonton pri telefoniranju in ustvarjanje zavezništva s sogovornikom, • Priprava (cilji pogovora – SMART model zastavljanja ciljev, vsebina, tehnike priprave) na telefonski pogovor in čemu je pomembna, • Telefonski razgovor od začetka do konca: Koraki sistema 4-mat (mini kaj, čemu, kaj, kako, kaj pa če? in vrstni red), • Kaj pa analiza? Besedna in parabesedna komunikacija po telefonu: • Moč besed – pozitiven jezik in prepričljivost pri komunikaciji, • Parabesedna komunikacija: barva in moč glasu, prilagodite hitrost, ritem in melodijo sogovorniku, neprecenljiva moč premorov, jezikovna jasnost in natančnost, Nekaj ključnih komunikacijskih veščin: • Aktivno poslušanje, • Kdor sprašuje, ta vodi – osnove učinkovitega zastavljanja vprašanj, • Vrnitveno sporočilo kot orodje za učinkovito komunikacijo s strankami in s sodelavci, • Temeljni stebri učinkovite komunikacije, Kaj pa, ko se pri komunikaciji zatakne? • Reševanje reklamacij in pritožb, • Težavne situacije v komunikaciji in CAPRI model za njihovo reševanje, Treningi (demonstracije, razprave, skupinsko delo, študije primerov, igre vlog)
Program je namenjen
- zaposleni v kontaktnih centrih
Način izvedbe
- Seminar
- Predavanje
- Delavnica
- Organizirano samostojno učenje
- Vodeno samoizobraževanje
- Praktično delo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Poslovne in upravne vede, pravo
Delovne spretnosti
Kraj izvajanja programa
Ljubljana ali po dogovoru
Trajanje programa
Ure: po dogovoru
Termin izvedbe programa
Cena drugo
Po dogovoru