Domov / Rezultati iskanja / Kreativno organizacijsko komuniciranje - (Internal Communications)
Kreativno organizacijsko komuniciranje - (Internal Communications)
Vsebina programa
Cilj programa je postati sposobni komunicirati na tak način, da bodo sporočila opazna v prenasičenem svetu informacij. Vsebine programa so: organizacijska klima in kultura, ciljna skupina: človeški viri, mediji internega komuniciranja, časovna razporeditev in načini komuniciranja.
Program je namenjen
- Podjetniki
- Zaposleni
- Študenti
Način izvedbe
- Seminar
- Predavanje
- Delavnica
- Organizirano samostojno učenje
- Vodeno samoizobraževanje
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Poprejšnja izobrazba
Najmanj višja strokovna šola
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
Novinarstvo, komunikologija in informacijska znanost, podrobneje neopredeljeno
Kraj izvajanja programa
Ljubljana ali po dogovoru
Trajanje programa
Ure: po dogovoru
Termin izvedbe programa
Cena drugo
Po dogovoru