Domov / Rezultati iskanja / Kako dolgoročno obdržati kupca?
Kako dolgoročno obdržati kupca?
Vsebina programa
Udeleženci se naučijo, kako do kupcev s premišljeno in usklajeno prodajo in trženjem, seznanijo se, kako lahko spremljamo in merimo zadovoljstvo kupcev, kako z dobrimi in pametnimi prijemi obdržimo kupce na dolgi rok ... Seznanijo se s poprodajnim trženjem in z uvedbo dodatnih storitev za že znane kupce ter se seznanijo s tehnikami in strategijami reševanja pritožb. Vsebine programa so: s premišljeno in usklajeno prodajo ter trženjem do zadovoljnih kupcev, kako lahko spremljamo in merimo zadovoljstvo kupca, s kakšnimi prijemi lahko kupce obdržimo na dolgi rok, poprodajno trženje - za kupca moramo skrbeti tudi po sklenjeni prodaji, uvedite dodatne storitve za kupce, kako popraviti slabo storitev oz. rešiti pritožbo, da zadržimo kupca, kaj odlikuje odličnega prodajalca.
Program je namenjen
- Podjetniki
- Zaposleni
- Študenti
Način izvedbe
- Tečaj
- Seminar
- Predavanje
- Delavnica
- e-izobraževanje
- Organizirano samostojno učenje
- Vodeno samoizobraževanje
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Poprejšnja izobrazba
Najmanj 4-letna srednja šola
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Poslovne in upravne vede, pravo
Delovne spretnosti
Kraj izvajanja programa
Ljubljana ali po dogovoru
Trajanje programa
Ure: po dogovoru
Termin izvedbe programa
Cena drugo
Po dogovoru