Domov / Rezultati iskanja / Kako izdelati in tudi uresničiti tržni načrt?
Kako izdelati in tudi uresničiti tržni načrt?
Vsebina programa
Udeleženci se naučijo, kako izdelati tržni načrt, kako načrt predstaviti in kako ga uresničevati. Vsebine programa so: zakaj potrebujemo tržni načrt, Swot analiza podjetja in programa, udeleženci v procesu trženja, cilji trženja, izdelek/storitev, razpoložljivi resursi, kupci, trgi, konkurenca, prodajne poti, tržno komuniciranje, strategije in taktike, finančna konstrukcija tržnega načrta, kako prezentirati načrt nadrejenim.
Program je namenjen
- Podjetniki
- Strokovnjaki (pedagogi, andragogi, vodilni, vodstveni ...)
- Zaposleni
Način izvedbe
- Seminar
- Predavanje
- Delavnica
- Praktično delo
- Drugo
- individualni pouk
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Poprejšnja izobrazba
Najmanj 4-letna srednja šola
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Poslovne in upravne vede, pravo
Marketing in oglaševanje
Kraj izvajanja programa
Ljubljana ali po dogovoru
Trajanje programa
Ure: po dogovoru
Termin izvedbe programa
Cena drugo
Po dogovoru