Domov / Rezultati iskanja / Mala šola promocije in komuniciranja z mediji
Mala šola promocije in komuniciranja z mediji
Vsebina programa
Program bomo izvedli praktično. Simulirali bomo nekaj realnih situacij/dogodkov v VIZ in pokazali, kako jih lahko z nekaj pravimi orodji razširimo tudi zunaj šolskih okvirjev. Udeleženci bodo individualno in v timih iskali cilje za posamezni dogodek, nato pa skušali določiti prave kanale za uspešno komuniciranje. Vso pridobljeno znanje bodo lahko prenesli (ne)posredno v svoje delo. Nadgradili bomo učinkovito komuniciranje v vseh okoljih (interno s sodelavci, v timu, dijaki in zunanjo javnostjo). Izboljšali bomo delo s sodobnimi IKT orodji, saj bomo spoznali spletna orodja, kjer lahko sami objavljamo dogodke oziroma kreiramo zanimive, kreativne vsebine (oblikovanje letakov, plakatov, vabil). Okrepili bomo učinkovito načrtovanje javnosti zanimivih dogodkov in se naučili postaviti merljive cilje, s katerimi bodo dosegali rezultate. Udeleženci bodo vodeni po korakih od začetka do konca priprave strategije komuniciranja.
Program je namenjen
Način izvedbe
- Predavanje
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
Novinarstvo in medijske študije
Kraj izvajanja programa
On-line
Trajanje programa
/
Termin izvedbe programa
Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.