Domov / Rezultati iskanja / Podjetniška delavnica (osnove podjetništva, trženje, poslovni načrt)

Podjetniška delavnica (osnove podjetništva, trženje, poslovni načrt)

Vsebina programa

OSNOVE PODJETNIŠTVA MODUL 1 - 10 ur - Podjetništvo, odločitev za (socialno) podjetništvo. - Prednosti in nevarnosti/tveganja podjetništva ter najpogostejše napake podjetnikov začetnikov. - Samozaposlovanje in drugačne oblike zaposlitve, statusne oblike gospodarskih subjektov in razlike zlasti med s.p. in d.o.o. - Pogoji za opravljanje dejavnosti, delo na črno, postopek registracije podjetja, informiranje o storitvah VEM-točk. - Vse temeljne poslovne funkcije v eni osebi. - Izpolnitev vprašalnika VPP - Analiza osebnostnih lastnosti in virov uspešnih podjetnikov. Opisi in napotki za nadaljnji razvoj lastnosti vsake lestvice iz VPP s priporočili. TRŽENJE MODUL 2 - 10 ur - Odgovorite na vprašanje, v čem se vi in vaša storitev razlikujeta od drugih! - Celostna komunikacija z vidika nevroligvističnega programiranja (vizualni, avditorni in kinestetični zaznavni tip). - Kako osvojim umetnost pozornega poslušanja in parafraziranja ter to uporabim pri trženju? - Govorim jezik kupca »Vi namesto mi« in jezik odgovornosti? - Ali znam odgovoriti na potrebo/problem kupca? Sistematično raziskovanje motivov kupcev. - Praktični napotki za povečanje prodaje, ohranjanje strank in uspešno odzivanje na ugovore. - Ključne prodajne veščine. Da ste komunikativni, ni dovolj. Kreirajte poslovni uspeh tudi z vizualizacijo. - Mreženje - Na kratko o blagovni znamki in celostni grafični podobi. - Orodja tržnega komuniciranja, najprimernejša za posamezno storitev/izdelek. - (Spletna) promocija in oglaševanje v lokalnem okolju in širše (tudi preko socialnih omrežij). POSLOVNI NAČRT MODUL 3 - 10 ur - Oblikovanje poslovne ideje in kako preveriti ali je prava? - Zakaj poslovni načrt in najpomembnejše sestavine poslovnega načrta. - Imeti enega ali več produktov in enega ali več dobaviteljev? - Raziskava trga in trženje. Načrt trženja. - Konkurenca z vidika tržnega deleža, obsega prodaje, dobičkonosnosti, politike cen, prodajnih strategij. - Prednosti in slabosti konkurence v primerjavi z vašo storitvijo/izdelkom. - SWOT - tržne prednosti, priložnosti, slabosti in nevarnosti vašega bodočega podjetja - Pomen mentoriranja v zgodnjih fazah podjetništva

Program je namenjen

  • Brezposelnim

Način izvedbe

  • Delavnica
  • e-izobraževanje

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Poslovne in upravne vede, pravo
Poslovanje in upravljanje, menedžment

Oseba za stike

mag. Sandra Bera
064250056
sandra.bera@invel.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

Velenje

Trajanje programa

Ure: 30 ur

Termin izvedbe programa

Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.

Cena drugo

pošljite povpraševanje; za brezposelne osebe je program brezplačen ob pogoju napotitve s strani ZRSZ

Skip to content