Domov / Rezultati iskanja / Marketing management

Marketing management

Vsebina programa

Podiplomski študij za prihodnost Danes se od vodstvenega kadra zahteva širina znanja ter timsko delo, predvsem pa ustvarjalnost, fleksibilnost in zmožnost za ustrezno soočanje z organizacijskimi in drugimi poslovnimi izzivi, ki zahtevajo poznavanje sodobnih trženjskih konceptov. Magistrski študij Marketing management je namenjen usposabljanju za prihodnje poslovne izzive s kombinacijo znanj splošnega managementa in managementa trženja. Program je nastal v sodelovanju z uglednimi strokovnjaki na področju trženja, saj se zavedamo, da so delodajalci tisti, ki najbolj vedo, katera znanja in veščine so najbolj iskane v današnjem hitro spreminjajočem se okolju. Struktura podiplomskega študijskega programa zagotavlja, da boste študentje pridobili kompetence za napredna poslovna znanja (digitalno trženje, strateško upravljanje, upravljanje inovacij, strateško trženje, trženjska analitika itd.) za reševanje konkretnih problemov iz poslovne prakse (upravljanje blagovnih znamk, ustvarjanje vrednosti za vse deležnike, uporaba poslovne analitike pri odločanju itd.), prav tako pa tudi kompetence za znanstveno raziskovalno delo. Magistrski program Marketing management je dostopen diplomantom visokošolskih študijskih programov, ki želite pridobiti napredna znanja s področja splošnega managementa in strateškega trženja.

Program je namenjen

  • Vsem odraslim
  • Podjetnikom
  • Strokovnjakom (pedagogi, andragogi, vodilni, vodstveni ...)
  • Študentom

Način izvedbe

  • Študijski program

Drugo

Postanite strokovnjaki za reševanje trženjskih izzivov Ob zaključku študijskega programa boste usposobljeni tako s področja vodenja in upravljanja profitnih in neprofitnih organizacij, kot s področja strateškega trženja. Z magistrskim študijem Marketing management boste pridobili veščine vodenja in spoznali napredne vsebine s področja trženja, kar je pogoj, da postanete vodilni kader na področju strateških trženjskih rešitev. Prednosti programa, kot so napredna znanja na področju trženja (digitalno trženje, nevromarketing, trženjske metrike in analitika) ter znanja s področja strateškega managementa, upravljanja in vodenja projektov ter poslovnih modelov za doseganje poslovne odličnosti in trajne konkurenčne prednosti, vam zagotavljajo odlične temelje za gradnjo vaše poslovne kariere. Diplomanti študijskega programa lahko nadaljujete študij na katerem koli primerljivem programu 3. stopnje v Sloveniji ali tujini.

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Poprejšnja izobrazba

Najmanj visoka strokovna izobrazba

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

magister / magistrica poslovnih ved

Javna veljavnost programa

Da, program je javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)

Vsebinsko področje izobraževanja

Poslovne in upravne vede, pravo
Interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno poslovne in upravne vede, pravo

Oseba za stike

Sara Sluga
01 2444 214
sara.sluga@vspv.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

Ljubljana

Trajanje programa

Letniki: 2

Termin izvedbe programa

Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.

Skip to content