Domov / Rezultati iskanja / Podpornik učenja

Podpornik učenja

Vsebina programa

1. dan Podpornik učenja: • Predstavitev temeljnih pojmov pospeševalec/podpornik učenja in nekaterih drugih pojmov (formalno učenje, neformalno učenje, priložnostno učenje itd.), • Latnosti podpornika učenja, • Kompetence podpornika učenja. Kdo je naša ciljna publika? • Kaj je značilno za našo ciljno publiko (obiskovalce, uporabnike itd.), • Ugotavljanje potreb, • Tehnike za ugotavljanje potreb. Neformalno in priložnostno učenje: • Ideje za neformalne aktivnosti in aktivnosti, kjer lahko poteka priložnostno učenje, • Pospeševanje neformalnega in priložnostnega učenja v praksi, • Priprava in izvedba neformalnih oblik izobraževanja/učenja, • Podpora in pospeševanje priložnostnega učenja, • Organizacijske veščine. 2. dan: Osnovne komunikacijske veščine: • Kako poteka komuniciranje in kako to vpliva na poučevanje in učenje? • Pomen besednih, nebesednih, parabesednih in ekstrabesednih prvin komuniciranja, • Vpliv jezika na komuniciranje, učenje. Osnovne didaktične veščine: • Kako se učimo (faze razvijanja kompetenc), • Učni stili po Davidu Kolbu, • Priprava učnih materialov in prostorov. Osnovne veščine javnega nastopanja: • Učni stili po Bernice McCharty, • Sistem 4MAT – sistem za posredovanje informacij (sistem za načrtovanje in izvedbo delavnic, seminarjev, pripravo gradiv, pomoč pri dajanju daljših, bolj kompleksnih odgovorov). 3. dan: Evalvacija neformalnih aktivnosti in dogodkov, kjer lahko poteka priložnostno učenje: • Uporaba preprostih evalvacijskih tehnik • Samoevalvacija Še več tehnik in metod za pospeševanje neformalnega in priložnostnega učenja: • Tehnike in metode, njihove prednosti in slabosti • Predstavitev nekaterih računalniških programov (osnovne informacije) za pripravo kvizov, labirintov, enostavnih ugank, zgodb, katerih nadaljevanje določa sam udeleženec/uporabnik (agl. the maize) ipd, ki so izredno uporabne za pripravo enostavnih gradiv, zloženk, plakatov • Učni sejem (preizkušamo ideje za udejanjanje koncepta podpornik učenja Del programa spremlja tudi učenje v e-učilnici. V e-okolju e učilnice se nahajajo povzetki vseh tem, ki se jih bomo dotaknili na samem usposabljanju, dodali pa bomo tudi gradiva za samostojno učenje: • Še več o neformalnem in priložnostnem učenju • Nabor tehnik in metod, ki so uporabne za neformalno in priložnostno poučevanje (kaj je neka tehnika/metoda, kdaj je primerna, kako jo izvedemo/uporabimo, kaj zanjo potrebujemo itd.) • Vizualna orodjarna (kaj je vizualizacija, kaj je njen namen, kako pripravimo kakovostno vizualizacijo, ki podpira in pospešuje učenje, kako pripravimo plakate, power point itd.) • Generacija Y prihaja? Kako delati z njo?

Program je namenjen

  • Vsem odraslim

Način izvedbe

  • Seminar
  • Predavanje
  • Delavnica
  • Drugo
  • individualni pouk

Drugo

Program je mednarodno certificiran in je namenjen vsem tistim, ki imajo opravka s priložnostnim učenjem (na delovnem mestu, v knjižnicah, nevladnih organizacijah, muzejih ...). Več informacij dobite pri izvajalcu.

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
Splošne izobraževalne aktivnosti/izidi

Oseba za stike

Jelica Pegan Stemberger
01/520 0670
jelica@glottanova.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

Ljubljana ali po dogovoru

Trajanje programa

Ure:

Termin izvedbe programa

Skip to content