Domov / Rezultati iskanja / Izobraževalni trener praktik

Izobraževalni trener praktik

Vsebina programa

Cilji programa so: spoznati in razumeti sebe kot trenerja, poznati in razumeti odrasle v učnem procesu (posameznike in skupino), vedeti in razumeti kako odrasli razmišljamo, se motiviramo in učimo, prepoznati in upoštevati različne učne tipe, vzpostaviti in ohranjati dober stik v učni skupini, upravljati s seboj in skupino, motivirati in vzpodbujati udeležence k aktivnemu pridobivanju znanja (izobraževalec motivator), odpravljati blokade in prepričanja, ki omejujejo aktivno učenje, prepričljivo in učinkovito posredovati informacije (izobraževalec posrednik informacij), usmerjati komunikacijo v skupini kot vir učenja (izobraževalec moderator), ovrednotiti in smiselno uporabljati učinkovite in najsodobnejše učne metode in oblike, učinkovito obvladati seminarske medije (vizualne, avditivne in kinestetične), načrtovati, predstaviti in oceniti učni proces. Teme po modulih so: 1. modul: Učinkovita predstavitev: tipi udeležencev, strateška komunikacija, odrasli se učimo drugače, sidranje, oblikovanje in vstavljanje sider. 2. modul: Oblikovanje, načrt in priprava na izvedbo seminarja/delavnice ter evalvacija: okvirjanje delavnice/seminarja, modeli za načrtovanje delavnice/seminarja, načrtovanje seminarja, priprava učnega gradiva, učne logične ravni učenja, evalvacija seminarja/delavnice, priprava na izvedbo delavnice/seminarja. 3. modul: Trenerjeva osebnost, kongruenca in razvoj: funkcije, vloge in identitete trenerjev, temeljni stebri učinkovitega trenerstva, komunikacija na več ravneh, osebnost trenerja, ravnanje s samim seboj. 4. modul: Skupinski procesi in ravnanje s skupinami: procesi skupinske dinamike, flow v učnem procesu, ravnanje z vprašanji, pripombami, medklici in "ubijalskimi" izjavami v procesu, težavni udeleženci, upravljanje s konflikti, vprašanja, pripombe, medklici in "ubijalske" izjave, ravnanje s kritikami po B. Isertu in A. Mindellu, moderiranje v učnem procesu, moderatorske tehnike in metode, coaching v učnem procesu. 5. modul: Mediji, orodja in pripomočki ter metode in oblike za izvedbo delavnice/seminarja: mediji in vizualizacija v izobraževanju, metode za ustvarjanje pravega učnega okolja in vzdušja, sodobne učne metode izobraževanja odraslih, druge metode, vrste seminarjev/delavnic, kritični pregled strokovne literature in učne pomoči. 6. modul: Projektno delo. Gradivo z vajami za posamezne teme.

Program je namenjen

  • Vsem odraslim

Način izvedbe

  • Seminar
  • Predavanje
  • Delavnica
  • Organizirano samostojno učenje
  • Vodeno samoizobraževanje
  • Praktično delo

Drugo

Program je izjemno praktično naravnan. Podrobnejši program dobite pri izvajalcu! Več o programu dobite pri izvajalcu ali na www.centerznanja.si/VLIT .

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Poprejšnja izobrazba

Najmanj višja strokovna šola

Drugi potrebni pogoji

program je pripravljen kot program usposabljanja, ki udeležencem prinaša mednarodno certifikacijo in mednarodni certifikat

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
Splošne izobraževalne aktivnosti/izidi

Oseba za stike

Jelica Pegan Stemberger
01/520 0671
jelica@glottanova.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

Ljubljana ali po dogovoru

Trajanje programa

Ure:

Termin izvedbe programa

Skip to content