Domov / Rezultati iskanja / Mentorstvo in coaching pri vodenju sodelavcev

Mentorstvo in coaching pri vodenju sodelavcev

Vsebina programa

Udeleženci: bodo spoznali osnovni model coachinga, naučili se bodo misliti bolj sistemsko in bodo trenirali pomembne sposobnosti, ki jih bodo potrebovali kot vodje - mentorji - coachi svojim sodelavcem, naučili se bodo učinkovito prenašati znanje, veščine in lastne kompetence na druge posameznike (sodelavce), sposobni se bodo prilagoditi vsakemu mentorcu/sodelavcu posebej in posledično temu, posredovati informacije na različne načine oz. na posameznikom ustrezne načine, sposobni bodo ustvarjati pozitivno, sodelavno in podporno klimo, naučili se bodo timskega dela in učinkovite komunikacije, seznanili se bodo s profilom osebnega in zlasti poslovnega coacha in spoznali svoje sposobnosti na področju osebnega in poslovnega razvoja sodelavcev, znali bodo uporabljati različne koncepte in orodja coachinga, naučili se bodo (in naučili tudi mentorce/sodelavce), da je pravilo »manj je več« izjemno pomembno na vsakem delovnem mestu, znali bodo uravnavati svoja notranja stanja, da ne pride do izgorevanja na delovnem mestu. Vsebine so razdeljene na: mentorstvo - prvi dan: 1. Mentor in mentorec - prenašalec in sprejemnik kompetenc: kaj je mentorstvo, vloge mentorja v mentorskem procesu, mentor kot motivator, prezentator, moderator, supervizor, vloge udeležencev – mentorcev v mentorskem procesu, sodelovanje med mentorjem in mentorcem, naloge mentorja, cilji mentorstva kot procesa prenosa kompetenc. 2. Mentorski proces: priprava na mentorski proces, izdelava individualnega ali skupinskega mentoring načrta, kompetenčni načrt, vodenje mentoring srečanja, evalvacija posameznega mentorskega srečanja in procesa. 3. Učinkovita komunikacija v mentorskem procesu: komunikacijski model, VAKOG zaznavanje in komunikacija, PRLL strategija, sprejemanje in dajanje povratnih informacij, aktivno poslušanje in opazovanje, poznavanje osebnosti za lažji in učinkovitejši prenos kompetenc, dajanje pravih in posamezniku prilagojenih navodil, umetnost postavljanja vprašanj in odgovorov. Coaching - drugi dan: 1. Kaj je coaching: definicija coachinga, viri coachinga, razlike med coachingom in consultingom, svetovanjem, terapijo in treningom. 2. Osnovni koncepti coachinga: ustvarjanje zavezništva, izgradnja in vzpodbujanje zaupanja, učinkovita coaching vprašanja, vrnitveno sporočilo (feedback). 3. Diagnostična orodja: »Coaching formula«. 4. Osnovni komunikacijski modeli: poznavanje sogovornika in sebe, prepoznavanje različnih načinov komunikacije. 5. Uporaba coachinga pri mentorstvu: coaching kot komunikacijsko orodje, coaching kot motivacijsko orodje.

Program je namenjen

  • Vsem odraslim

Način izvedbe

  • Seminar
  • Predavanje
  • Delavnica
  • Organizirano samostojno učenje
  • Vodeno samoizobraževanje

Drugo

Program je možno vsebinsko nadgraditi.

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
Splošne izobraževalne aktivnosti/izidi

Oseba za stike

Jelica Pegan Stemberger
01/520 0670
jelica@glottanova.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

Ljubljana ali po dogovoru

Trajanje programa

Ure:

Termin izvedbe programa

Skip to content