Domov / Rezultati iskanja / Kako dolgoročno obdržati kupca?

Kako dolgoročno obdržati kupca?

Vsebina programa

Udeleženci se naučijo, kako do kupcev s premišljeno in usklajeno prodajo in trženjem, seznanijo se, kako lahko spremljamo in merimo zadovoljstvo kupcev, kako z dobrimi in pametnimi prijemi obdržimo kupce na dolgi rok ... Seznanijo se s poprodajnim trženjem in z uvedbo dodatnih storitev za že znane kupce ter se seznanijo s tehnikami in strategijami reševanja pritožb. Vsebine programa so: s premišljeno in usklajeno prodajo ter trženjem do zadovoljnih kupcev, kako lahko spremljamo in merimo zadovoljstvo kupca, s kakšnimi prijemi lahko kupce obdržimo na dolgi rok, poprodajno trženje - za kupca moramo skrbeti tudi po sklenjeni prodaji, uvedite dodatne storitve za kupce, kako popraviti slabo storitev oz. rešiti pritožbo, da zadržimo kupca, kaj odlikuje odličnega prodajalca.

Program je namenjen

  • Vsem odraslim

Način izvedbe

  • Tečaj
  • Seminar
  • Predavanje
  • Delavnica
  • e-izobraževanje
  • Organizirano samostojno učenje
  • Vodeno samoizobraževanje

Drugo

Program je možno nadgraditi.

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Poprejšnja izobrazba

Najmanj 4-letna srednja šola

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Poslovne in upravne vede, pravo
Delovne spretnosti

Oseba za stike

Jelica Pegan Stemberger
01/520 0670
jelica@glottanova.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

Ljubljana ali po dogovoru

Trajanje programa

Ure:

Termin izvedbe programa

Skip to content