Domov / Rezultati iskanja / Komuniciranje z gosti in profesionalizacija medsebojne komunikacije
Komuniciranje z gosti in profesionalizacija medsebojne komunikacije
Vsebina programa
Komunikacija je srce vsake uspešne gostinske in turistične storitve. Gostje ne prihajajo zgolj zaradi storitev, temveč zaradi celovite izkušnje, ki vključuje prijetno okolje, kakovostno postrežbo in predvsem odnos, ki ga vzpostavimo z njimi. Ta delavnica je zasnovana za direktorje, vodje in zaposlene v turizmu, ki želijo izboljšati svoje komunikacijske veščine in obvladati dobre medsebojne odnose, saj ti odločilno vplivajo na zadovoljstvo gostov. Na delavnici boste pridobili znanja in orodja, kako komunicirati z gosti na način, ki presega pričakovanja, in ustvarjati odnose, ki temeljijo na zaupanju, spoštovanju in osebni pozornosti. S poudarkom na praktičnih primerih in sodobnih trendih v turizmu se boste naučili, kako komuniciranje z gosti prenesti na višjo ravan in s pravim pristopom izboljšati izkušnjo gostov.
Program je namenjen
- Vsi odrasli
- Starejši
- Brezposelni
- Podjetniki
- Strokovnjaki (pedagogi, andragogi, vodilni, vodstveni ...)
- Starši
- Zaposleni
- Priseljenci
- Študenti
- Mlajši odrasli
- Tujci
Način izvedbe
- Tečaj
- Seminar
- Delavnica
Spletna stran programa
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
Osebne spretnosti in osebnostni razvoj
Kraj izvajanja programa
VSŠ Bled / Hotel Astoria Bled
Trajanje programa
Ure: 4
Termin izvedbe programa
Cena programa
249,00 €