Domov / Rezultati iskanja / Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki
Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki
Vsebina programa
Kaj vpliva na to, da imamo ljudje različne poglede na eno in isto situacijo? Kaj določa naše vedenje in vedenje naših strank? Kaj narediti oz. kako reagirati, ko sogovornik prekorači mejo odnosa? Kljub temu, da se zavedamo dejstva, da smo si ljudje med seboj različni, mnogokrat ne razumemo, zakaj je nekdo drug odreagiral popolnoma drugače, kot bi v isti situaciji odreagirali sami. Pridružite se nam na ponovitvi praktično naravnane delavnice, kjer se boste naučili učinkovito reševati konflikte in kako postaviti mejo v odnosu oz. v komunikaciji s težavnimi strankami. Izdelali boste tudi vaš osebni načrti, kako izboljšati komunikacijske sposobnosti pri delu s strankami. Za učinkovito komuniciranje s težavnimi strankami ni dovolj poznati oz. uporabiti različne komunikacijske tehnike, potrebno je poznati tudi psihološko ozadje, saj si stranka predvsem želi, da je slišana. Delavnica bo potekala kot trening sodelujočih z namenom osvojiti čim več praktičnih znanj in veščin. Potek delavnice je prilagojen iskanju rešitev za konkretne težave udeležencev. Zato bo predavatelj že na začetku delavnice našel povezavo med cilji udeležencev in temu primerno prilagodil tudi fokus delavnice. Več informacij preberite s klikom na spodnjo povezavo.
Program je namenjen
- Vsi odrasli
Način izvedbe
- Delavnica
Spletna stran programa
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Poslovne in upravne vede, pravo
Poslovne in upravne vede, podrobneje neopredeljeno
Kraj izvajanja programa
Ljubljana
Trajanje programa
1 dan
Termin izvedbe programa
Cena drugo
228,00 € + DDV