Domov / Rezultati iskanja / Interaktivna literatura - na pripovedništvu osnovano pridobivanje digitalnih znanj in učenje programiranja (za začetnike)
Interaktivna literatura - na pripovedništvu osnovano pridobivanje digitalnih znanj in učenje programiranja (za začetnike)
Vsebina programa
Se spomnite knjižne serije Časovni stroj, v kateri je bralec sam izbiral, kaj se bo zgodbi zgodilo, ko je izbiral po kateri poti bo bral dalje? Zdaj pa si predstavljajte, da tako zgodbo naprogramirate in objavite na spletu, da jo lahko "šofirajo" tudi drugi. S pomočjo odprtokodnega orodja za interaktivno pripovedovanje Twine se bomo podali na pot nelinearnih zgodb. Za ustvarjanje preproste tekstovne avanture (tako so se imenovale prve igre, ko računalniki še niso imeli mogočnih grafičnih sposobnosti in je svetu še vladala domišljija) ni potrebno programersko predznanje, lahko pa svoje zgodbe, vzporedne scenarije in uganke razširite s spremenljivkami, pogojno logiko, slikami, oblikovanjem, ko ste na to pripravljeni.
Program je namenjen
- Starejši
Način izvedbe
- Predavanje
- Delavnica
- Študijski krožek
Spletna stran programa
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Poprejšnja izobrazba
Starost
Drugi potrebni pogoji
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT)
Interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT)
Kraj izvajanja programa
Ljubljana
Trajanje programa
Ure: 20
Termin izvedbe programa
Cena programa
74,00 €