Domov / Rezultati iskanja / MODNO KOMUNICIRANJE

MODNO KOMUNICIRANJE

Vsebina programa

NOVA KARIERA V MODNI INDUSTRIJI Iščete nove priložnosti v modni industriji? Želite povečati svoje zaposlitvene možnosti po koncu študija modnega oblikovanja? Ste zaposleni v modni industriji, pa želite povečati uspešnost prodaje? Bi radi postali modni blogger? Šola modnega komuniciranja združuje nepogrešljiva znanja za vse tiste, ki si želijo kariero v modni industriji, pa jih klasično modno oblikovanje ne zanima. MODNO KOMUNICIRANJE V zadnjih desetih letih je na področju trendov v modni industriji prišlo do korenitih sprememb, ki producirajo povsem nove, sodobne modne principe. Vloga modnega oblikovalca, čeprav še vedno nujna, postaja vse manj pomembna, med tem, ko vodilno vlogo prevzemajo načini novega vizualnega modnega komuniciranja. Blagovne znamke se namesto pred vprašanjem, kako oblikovati določeno oblačilo, znajdejo pred vprašanjem, kako to oblačilo (ki ga imajo v ponudbi tudi vse ostale konkurenčne blagovne znamke enakega cenovnega razreda) prodati. Odgovor na to tiči v modnem vizualnem komuniciranju. Slednji tako postaja nujni podaljšek modnega oblikovanja in nepogrešljivi del modnega biznisa. Nova situacija zahteva razvoj drugačnih sposobnosti in znanj, ki jih študij modnega oblikovanja ne zagotavlja, zato v tujini že desetletje obstaja vrsta sodobnih smeri modnega študija. Šola modnega komuniciranja ponuja pridobivanje znanja na področju ključnih konceptov modnega komuniciranja kot so modni stilizem, vizualni merchandising, razumevanje modnega kupca in sodobni fenomen modnega blogginga ter s tem udeležencem odpira vrata pri pridobivanju novih zaposlitvenih možnosti.

Program je namenjen

  • Vsem odraslim
  • Brezposelnim
  • Podjetnikom
  • Zaposlenim
  • Priseljencem
  • Študentom
  • Mlajšim odraslim

Način izvedbe

  • Tečaj
  • Predavanje
  • Delavnica

Drugo

NOVA KARIERA V MODNI INDUSTRIJI Iščete nove priložnosti v modni industriji? Želite povečati svoje zaposlitvene možnosti po koncu študija modnega oblikovanja? Ste zaposleni v modni industriji, pa želite povečati uspešnost prodaje? Bi radi postali modni blogger? Šola modnega komuniciranja združuje nepogrešljiva znanja za vse tiste, ki si želijo kariero v modni industriji, pa jih klasično modno oblikovanje ne zanima. MODNO KOMUNICIRANJE V zadnjih desetih letih je na področju trendov v modni industriji prišlo do korenitih sprememb, ki producirajo povsem nove, sodobne modne principe. Vloga modnega oblikovalca, čeprav še vedno nujna, postaja vse manj pomembna, med tem, ko vodilno vlogo prevzemajo načini novega vizualnega modnega komuniciranja. Blagovne znamke se namesto pred vprašanjem, kako oblikovati določeno oblačilo, znajdejo pred vprašanjem, kako to oblačilo (ki ga imajo v ponudbi tudi vse ostale konkurenčne blagovne znamke enakega cenovnega razreda) prodati. Odgovor na to tiči v modnem vizualnem komuniciranju. Slednji tako postaja nujni podaljšek modnega oblikovanja in nepogrešljivi del modnega biznisa. Nova situacija zahteva razvoj drugačnih sposobnosti in znanj, ki jih študij modnega oblikovanja ne zagotavlja, zato v tujini že desetletje obstaja vrsta sodobnih smeri modnega študija. Šola modnega komuniciranja ponuja pridobivanje znanja na področju ključnih konceptov modnega komuniciranja kot so modni stilizem, vizualni merchandising, razumevanje modnega kupca in sodobni fenomen modnega blogginga ter s tem udeležencem odpira vrata pri pridobivanju novih zaposlitvenih možnosti.

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Umetnost in humanistika (jeziki, umetnost, humanistika)
Umetnost, drugo

Oseba za stike

petra kocjančič
041 410 927
petra.kocjancic@fd.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

Ljubljana

Trajanje programa

Ure: 16.30 - 20.30

Termin izvedbe programa

  • 1.10.2024 - 1.5.2025 Ljubljana

Skip to content