Domov / Rezultati iskanja / E-delavnica: Kako uspešno ravnamo s ključnimi kupci (KAM) v industrijskih podjetjih

E-delavnica: Kako uspešno ravnamo s ključnimi kupci (KAM) v industrijskih podjetjih

Vsebina programa

- Zakaj je ravnanje s ključnimi kupci zares pomembno - 5 kriterijev za določanje ključnih kupcev - Kaj je ključni pogoj za dolgoročno sodelovanje s ključnimi kupci - Zakaj nas ključni kupci zapustijo in kako to preprečimo - Kako povečamo prodajo pri ključnih kupcih - Kako ohranjamo stalno povezanost s ključnimi kupci - Kako učinkovito rešujemo reklamacije ključnih kupcev in jih spremenimo v prodajne priložnosti - Kaj mora o prodaji B2B vedeti skrbnik ključnih kupcev - Kontrolni seznam aktivnosti za uspešno ravnanje s ključnimi kupci

Program je namenjen

  • Podjetniki
  • Strokovnjaki (pedagogi, andragogi, vodilni, vodstveni ...)
  • Zaposleni

Način izvedbe

  • Delavnica
  • e-izobraževanje

Spletna stran programa

Drugo

Ključni so tisti kupci, od katerih smo najbolj odvisni, zato je pomembno, da za dolgoročno sodelovanje načrtno ohranjamo njihovo zvestobo. S celovitejšim razumevanjem njihovih potreb in pričakovanj pa lahko prodajo ključnim kupcem pogosto še povečamo.

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT)
Interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT)

Oseba za stike

Bojan Varga
(01) 4778 108
bojan.varga@siq.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

SIQ Ljubljana, Mašera-Spasićeva ulica 10, 1000 Ljubljana

Trajanje programa

1 dan (09:00 - 11:15)

Termin izvedbe programa

Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.

Cena drugo

130€ (ne vključuje 22% DDV)

Skip to content