Domov / Rezultati iskanja / 1_Seminar OBVLADOVANJE TEŽAVNIH STRANK

1_Seminar OBVLADOVANJE TEŽAVNIH STRANK

Vsebina programa

Na seminarju Obvladovanje težavnih strank boste izvedeli, kako uspešno komunicirati z različnimi tipi strank, predvsem s tistimi, ki nam predstavljajo nelagodje ali jih vidimo kot težavne, in kako ravnati v takšnih primerih. Seminar je namenjen vsem, ki delate z ljudmi, posebej pa ga priporočamo trgovcem, prodajnikom, vodjem različnih skupin, učiteljem, vzgojiteljem, pa tudi staršem, saj načini, ki jih bomo spoznali delujejo prav na vseh omenjenih skupinah.

Program je namenjen

  • Vsem odraslim

Način izvedbe

  • Seminar
  • Delavnica

Drugo

Kdo je naša težavna stranka in zakaj? - Vrste težavnih strank - opredelitev različnih tipov strank. - Neusklajena komunikacija - opredelitev in posledice. - Kako delujejo naši običajni odzivi na težavne stranke in zakaj so ti pogosto napačni in situacijo poslabšajo? - Kako ohraniti notranji mir in stabilnost pri delu z zahtevnimi ali nesramnimi strankami? - Načini ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank - aktivno poslušanje, pozitivno odzivanje, zrcaljenje, preokviranje... - Uporaba transformativne komunikacija za uspešno delo s strankami. - Sprejemanje povratnih informacij. - Odzivanje na negativne kritike, na nemogoča pričakovanja, zahteve ali celo poniževanja in nesramnost strank? - Kako težavno stranko spremeniti v dobro in sodelujočo stranko.

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
Osebne spretnosti in osebnostni razvoj

Kraj izvajanja programa

Na daljavo - ONLINE, preko Zoom-a

Trajanje programa

8 h, od 9.00 do 15.00

Termin izvedbe programa

  • 15.11.2024 - 15.11.2024 ONLINE, preko Zoom-a

Skip to content