Domov / Rezultati iskanja / Sociološka imaginacija v šoli: trajnostni razvoj in aktivno državljanstvo
Sociološka imaginacija v šoli: trajnostni razvoj in aktivno državljanstvo
Vsebina programa
Cilji: • umestiti idejo in prakse trajnostnega razvoja v razvoj sodobnih družb, • opredeliti družbeno dimenzijo trajnostnega razvoja in vlogo šole in učiteljstva, • umestiti globalno, aktivno državljanstvo v delo šole, • razumeti trajnostni razvoj kot spremembo načinov (so)bivanja, potrebe po sodelovanju na različnih ravneh družbe, vključno z aktivnim državljanstvom, • razumeti pasti trajnostnega razvoja kot spoprijema interesov, • prikaz TR in AD na konkretnih primerih: okolijski aktivizem mladih, hitra moda, šole kot središča skupnosti, • umestiti digitalna okolja v dejavnosti aktivnega državljanstva. Predavatelji/predavateljice in teme: • Šola in družbene problematike trajnostnega razvoja – Živa Kos • Kritični pretres pojmovanj trajnostnega razvoja – Igor Vidmar • Okoljski aktivizem mladih – Gorazd Kovačič • Vzgoja v aktivno državljanstvo in globalno učenje – Damjan Mandelc • Kritika hitre mode in minimalizem – Primož Krašovec • Trajnostni razvoj in aktivno državljanstvo v šoli: priprava akcijskega načrta – Igor Vidmar, Gorazd Kovačič, Damjan Mandelc, Primož Krašovec, Živa Kos
Program je namenjen
- Strokovnjakom (pedagogi, andragogi, vodilni, vodstveni ...)
- Zaposlenim
- učiteljem
Način izvedbe
- Seminar
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Poprejšnja izobrazba
Drugi potrebni pogoji
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev, drugo
Kraj izvajanja programa
Ljubljana, Filozofska fakulteta
Trajanje programa
Ure:
Termin izvedbe programa
Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.