Domov / Rezultati iskanja / Snovanje vizualnih komunikacij in trženja
Snovanje vizualnih komunikacij in trženja
Vsebina programa
Program snovanje vizualnih komunikacij in trženja posega na področje oblikovanja celostne grafične podobe podjetja, priprave zanimive embalaže za večjo tržno vrednost. Študenti razvijajo svoj talent in kreativno razmišljanje.
Program je namenjen
- Vsi odrasli
- Starejši
- Brezposelni
- Podjetniki
- Strokovnjaki (pedagogi, andragogi, vodilni, vodstveni...)
- Zaposleni
Način izvedbe
- Predavanje
- Praktično delo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Poprejšnja izobrazba
Najmanj 4-letna srednja šola
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
snovalec vizualnih komunikacij in trženja/snovalka vizualnih komunikacij in trženja
Javna veljavnost programa
Da, program je javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Višje strokovno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Umetnost in humanistika (jeziki, umetnost, humanistika)
Modno oblikovanje, oblikovanje prostora in industrijsko oblikovanje
Kraj izvajanja programa
Celje
Trajanje programa
Letniki: 2 leti oziroma 3 cikl
Termin izvedbe programa
Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.