Domov / Rezultati iskanja / Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Vsebina programa
Perspektivno in kreativno Strokovnjaki za strateško komuniciranje, poslovno načrtovanje, podjetništvo, vodenje korporativnega komuniciranja, svetovalci za blagovne znamke, managerji inovacij, kreativni vodje, PR managerji, medijski planerji, razvijalci novih poslov in izdelkov, oblikovalci dogodkov – to so profili, ki jih iščejo specializirane tržno-komunikacijske agencije, trženjski in razvojni oddelki uveljavljenih in zagonskih podjetij, lastniki blagovnih znamk v Sloveniji in v tujini. Znanja in veščine, ki jih potrebujejo, vam ponuja program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi na B2 Visoki šoli za poslovne vede.
Program je namenjen
- Vsem odraslim
- Brezposelnim
- Podjetnikom
- Strokovnjakom (pedagogi, andragogi, vodilni, vodstveni ...)
- Zaposlenim
- Študentom
Način izvedbe
- Študijski program
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Poprejšnja izobrazba
Najmanj 4-letna srednja šola
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
diplomant tržnega komuniciranja (VS) / diplomantka tržnega komuniciranja (VS)
Javna veljavnost programa
Da, program je javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)
Vsebinsko področje izobraževanja
Poslovne in upravne vede, pravo
Marketing in oglaševanje
Kraj izvajanja programa
Ljubljana
Trajanje programa
Letniki: 3
Termin izvedbe programa
Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.