Domov / Rezultati iskanja / Menedžment marketinga in prodaje
Menedžment marketinga in prodaje
Vsebina programa
Dve temeljni soodvisni področji poslovanja podjetja, marketing in prodaja, smo združili tako vam danes ponujamo izjemno uporaben magistrski program. Teorijo boste med e-študijem uravnoteženo podprli s konkretno prakso, saj boste pripravili marketinško strategijo, PR-strategijo, CRM-strategijo, raziskovali trg, izdelali načrt digitalnega marketinga, oblikovali prodajne cene … Pripravili pa boste tudi lasten marketinško-prodajni razvojni projekt. Pri študiju boste sodelovali s priznanimi in uglednimi strokovnjaki, ki vam bodo na praktičnih primerih pokazali, kako se uspešno spoprijeti z aktualnimi marketinškimi in prodajnimi izzivi.
Program je namenjen
- Vsi odrasli
Način izvedbe
- Študij na daljavo
Spletna stran programa
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Poprejšnja izobrazba
Najmanj visoka strokovna izobrazba
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
magister/magistrica marketinga in prodaje
Javna veljavnost programa
Da, program je javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)
Vsebinsko področje izobraževanja
Poslovne in upravne vede, pravo
Poslovanje in upravljanje, menedžment
Kraj izvajanja programa
online študij
Trajanje programa
2 leti
Termin izvedbe programa
Cena drugo
po ceniku