Domov / Rezultati iskanja / Menedžment marketinga in prodaje

Menedžment marketinga in prodaje

Vsebina programa

Dve temeljni soodvisni področji poslovanja podjetja, marketing in prodaja, smo združili tako vam danes ponujamo izjemno uporaben magistrski program. Teorijo boste med e-študijem uravnoteženo podprli s konkretno prakso, saj boste pripravili marketinško strategijo, PR-strategijo, CRM-strategijo, raziskovali trg, izdelali načrt digitalnega marketinga, oblikovali prodajne cene … Pripravili pa boste tudi lasten marketinško-prodajni razvojni projekt. Pri študiju boste sodelovali s priznanimi in uglednimi strokovnjaki, ki vam bodo na praktičnih primerih pokazali, kako se uspešno spoprijeti z aktualnimi marketinškimi in prodajnimi izzivi.

Program je namenjen

  • Vsi odrasli

Način izvedbe

  • Študij na daljavo

Spletna stran programa

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Poprejšnja izobrazba

Najmanj visoka strokovna izobrazba

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

magister/magistrica marketinga in prodaje

Javna veljavnost programa

Da, program je javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)

Vsebinsko področje izobraževanja

Poslovne in upravne vede, pravo
Poslovanje in upravljanje, menedžment

Kraj izvajanja programa

online študij

Trajanje programa

2 leti

Termin izvedbe programa

  • Pričetek študija v oktobru

Cena drugo

po ceniku

Skip to content