Domov / Rezultati iskanja / Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi
Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi
Vsebina programa
Študijski program Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi vam odpira nova vrata in vam omogoča nešteto možnosti, da si zgradite privlačno in uspešno kariero. Marketing je vse bolj povezan z novimi tehnologijami, te zahtevajo nove pristope in načine komuniciranja. Razvoj digitalnih tehnologij odločilno vpliva na spreminjanje marketinških konceptov v podjetjih in agencijah. Na tem področju ni dovolj akademsko izobraženih strokovnjakov z zadovoljivim KNOW – HOW-om, ki znajo učinkovito združiti marketing, družbene medije in odnose z javnostmi in se znajo uspešno spoprijeti tako s strokovnimi vprašanji kot praktičnimi izzivi v podjetju in agencijah.
Program je namenjen
- Vsi odrasli
Način izvedbe
- Študij na daljavo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Poprejšnja izobrazba
Najmanj 4-letna srednja šola
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
diplomant marketinga/ diplomantka marketinga
Javna veljavnost programa
Da, program je javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)
Vsebinsko področje izobraževanja
Poslovne in upravne vede, pravo
Poslovanje in upravljanje, menedžment
Kraj izvajanja programa
online študij
Trajanje programa
3 leta
Termin izvedbe programa
Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.