Domov / Rezultati iskanja / Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi

Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi

Vsebina programa

Študijski program Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi vam odpira nova vrata in vam omogoča nešteto možnosti, da si zgradite privlačno in uspešno kariero. Marketing je vse bolj povezan z novimi tehnologijami, te zahtevajo nove pristope in načine komuniciranja. Razvoj digitalnih tehnologij odločilno vpliva na spreminjanje marketinških konceptov v podjetjih in agencijah. Na tem področju ni dovolj akademsko izobraženih strokovnjakov z zadovoljivim KNOW – HOW-om, ki znajo učinkovito združiti marketing, družbene medije in odnose z javnostmi in se znajo uspešno spoprijeti tako s strokovnimi vprašanji kot praktičnimi izzivi v podjetju in agencijah.

Program je namenjen

  • Vsi odrasli

Način izvedbe

  • Študij na daljavo

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Poprejšnja izobrazba

Najmanj 4-letna srednja šola

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

diplomant marketinga/ diplomantka marketinga

Javna veljavnost programa

Da, program je javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)

Vsebinsko področje izobraževanja

Poslovne in upravne vede, pravo
Poslovanje in upravljanje, menedžment

Kraj izvajanja programa

online študij

Trajanje programa

3 leta

Termin izvedbe programa

Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.

Skip to content