Domov / Rezultati iskanja / Čustvena in socialna inteligentnost za zaposlene

Čustvena in socialna inteligentnost za zaposlene

Vsebina programa

• IQ (inteligenčni), EQ, SQ – med razumom in čustvi. • Kdaj in zakaj ljudje doživljamo čustva. • Katera so tista čustva, ki jih je smiselno negovati tako v poslovnem kot v privatnem življenju in kaj s tem pridobimo? • Kaj pa jeza? Da ali ne? • 5 spretnosti čustvene inteligentnosti in kako jo uporabljati pri delu z ljudmi. • Razvijanje samozavedanja in ali čustva res zameglijo razum? • Tehnike samoregulacije - kako ukrotiti jezo, pomiriti skrbi ter poglobiti samozaupanje. • Kaj je čustveno manipuliranje v poslovnih situacijah in kako se mu ubraniti. • Kako pretrgamo krog napadalnosti v odnosih s strankami in sodelavci. • Umetnost ločevanja problema od odnosa ali kako ne jemati osebno. • Socialna kompetenca pri delu z ljudmi. • Kako si pridobiti spoštovanje, zaupanje in vpliv. • Kako slišati tudi tisto, kar je izza besed. • Ustvarjanje »kemije« - 9 psiholoških zakonitosti v medosebnih odnosih. • Kaj nam pokažejo neverbalni znaki in kako s pomočjo branja govorice telesa do boljšega uvida v druge. • Moški mislijo, ženske čutijo – mit o Marsu in Veneri.

Program je namenjen

  • Podjetniki
  • Strokovnjaki (pedagogi, andragogi, vodilni, vodstveni ...)
  • Zaposleni
  • Študenti

Način izvedbe

  • Seminar
  • Predavanje
  • Delavnica
  • Organizirano samostojno učenje
  • Vodeno samoizobraževanje

Drugo

Kadarkoli in kjerkoli imamo opravka z ljudmi, potrebujemo veščine čustvene in socialne inteligentnosti. Velikokrat imamo občutek, da v naši delovni sredini sodelavci sicer dobro delujejmo, vendar se včasih zdi, kot da je vsak izmed nas »iz drugega planeta«? Verjetno bi si želeli več razumevanja, timskega sodelovanja in povezanosti? Manjka vamčustvene in socialne inteligentnosti! Čustvena ali emocionalna (EQ) in socialna inteligentnost (SQ) je bistvenega pomena pri gradnji odnosov s strankami, sklepanju poslov s partnerji, reševanju problemov pri delu, izražanju nestrinjanja, motiviranju sebe in drugih ter boljši in kakovostnejši komunikaciji s sabo, sogovorniki, z vsemi s katerimi delujemo in sodelujemo. Čustveno inteligentnost lahko negujemo, razvijamo in povečujemo, torej ni nekaj, kar nam je dano ali pa ne, kot to v veliki meri velja za inteligenčni kvocient. Gre za veščine, ki se jih lahko naučimo in s treningom utrdimo. Udeleženci delavnice bodo: • seznanjeni z osnovami o čustvih in njihovem vplivu na človekovo delovanje, • spoznali zakaj in na kakšen način osnovne psihološke potrebe poganjajo motivacijo ljudi, • spoznali psihološka načela ter metodologije s pomočjo katerih lahko ustvarimo naravno kemijo z ljudmi, • ozavestili lastno moč vplivanja nase in na druge, • usvojili hitre tehnike za dvig razpoloženja, • se naučili, kako lahko na zelo enostaven način uporabimo psihološka znanja za dobro sodelovanje z ljudmi.

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
Osebne spretnosti in osebnostni razvoj

Oseba za stike

Jelica Pegan Stemberger
01 5200 671
jelica@glottanova.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

Ljubljana oz. po dogovoru

Trajanje programa

Ure: po dogovoru

Termin izvedbe programa

  • 1.10.2024 - 30.9.2025 Slovenija
  • po dogovoru

Cena drugo

po dogovoru

Skip to content