Domov / Rezultati iskanja / Veščine nebesedne komunikacije v poslovnih pogovorih (Telo pomni)
Veščine nebesedne komunikacije v poslovnih pogovorih (Telo pomni)
Vsebina programa
• Pri pogajanjih s strankami pa tudi v zasebnem življenju smo lahko uspešnejši, če bolje razumemo oz. «beremo« nebesedne znake in namere našega sogovornika. Če to znamo, lahko ugotovimo, kaj je sogovornik želel reči, ampak ni izrekel in kaj ni odkrito želel povedati, a je za nas pomembno, • Fiziognomija: večplastnost pomenov mikrogibov obrazne mimike, • Metode in kriteriji za tolmačenje nebesedne govorice, • Avtoanaliza lastnih nebesednih znakov kot osnova za zaznavanje zunanjih pojavov, • Intuicija in čustvena inteligenca v analizi nebesedne govorice. Intuitivno zaznavanje informacij se zgodi vedno pred intelektualnim zaznavanjem, • Tolmačenje nebesednih in besednih elementov (znakov/signalov), govorjenja, materialnih in nematerialnih, spremenljivih ali fiksnih v naslednjih področjih: mimika, videz, drža, kretnje - posamične in paketne- gibov/oči, glave, celega telesa, položaji in kretnje rok, položaji in kretnje nog ter stopal/parajezik: intenzivnost in barva glasu, magnetizem glasu, ritem govora, premori, ton, molk, intonacija (melodija), nebesedna zvočna sporočila (hm, kihanje...); • Analizirajmo poslovni bonton z drugega zornega kota (kot poudarke v izrečenem, pomožne poslovne predmete, obleko, medsebojno oddaljenost, čas in točnost, barve, vonj in dotik- tj. samodotik ali pa dotik s sogovornikom v komunikacijskem krogu), • Veščina poznavanja nebesedne govorice je tudi videti, slišati in razumeti skrivna sporočila sogovornika in opaziti ter poznati velik vpliv tistega, česar se nebesedno ne izrazi, ampak je odločilno za dober izhod in končne rezultate pogajanj, dogovarjanj…, • Nevarnosti tolmačenja nebesednih znakov. Nujnost nenehnega preverjanja dobljenih rezultatov analize nebesedne komunikacije. Trije osnovni načini, • Nebesedna komunikacija pri laganju in taktiziranju: uspešno branje sogovornikovega obnašanja in večplastnih sporočil, • Kdaj in zakaj je pri poslovnih partnerjih, ki so ženskega spola, analiza neverbalne govorice hitrejša in natančnejša?, • Hitro možgansko procesiranje pri odločitvi za eno od štirih strategij vedenja pri pogajanjih, • Kako s pomočjo znanj nebesednega sporazumevanja dvignemo poslovno uspešnost oz. zvišamo odstotek prodaje storitev ali blaga?
Program je namenjen
- Vsi odrasli
Način izvedbe
- Seminar
- Predavanje
- Delavnica
- Praktično delo
- Drugo
- individualni trening
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
Osebne spretnosti in osebnostni razvoj
Kraj izvajanja programa
Ljubljana ali po dogovoru
Trajanje programa
Ure:
Termin izvedbe programa