Domov / Rezultati iskanja / Učinkovito reševanje reklamacij in pritožb
Učinkovito reševanje reklamacij in pritožb
Vsebina programa
Cilji programa so naučiti se, kako dvigniti vrednost storitev/izdelkov s pomočjo učinkovitega odzivanja na pritožbe strank. Podrobne cilje dobite pri izvajalcu. Vsebine programa so: uvod, prepričljiva in empatična komunikacija, tehnike reševanja reklamacij/pritožb, težavne in zahtevne stranke - galerija groznih, najpogostejše težave in kako jih reševati. Podrobno vsebino dobite pri izvajalcu.
Program je namenjen
- Vsi odrasli
Način izvedbe
- Seminar
- Predavanje
- Delavnica
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Poprejšnja izobrazba
Najmanj 4-letna srednja šola
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Poslovne in upravne vede, pravo
Prodaja (trgovina) na debelo in drobno
Kraj izvajanja programa
Ljubljana ali po dogovoru
Trajanje programa
Ure:
Termin izvedbe programa