Domov / Rezultati iskanja / Korporacijske strategije trženja na internetu
Korporacijske strategije trženja na internetu
Vsebina programa
Udeleženci se naučijo prijemov in tehnik, kako najučinkoviteje tržiti proizvode in storitve na spletu. Vsebine programa so: doseganje konkurenčne prednosti s spletnim trženjem, osnovni elementi učinkovitega spletnega trženja, splet kot centralno orodje za komunikacijo z vsemi ciljnimi občinstvi, kako upravljati z vsebinami spletnih strani, kako na spletno stran privabimo čimveč obiskovalcev in kako jih pripeljemo do nakupa, izgrajevanje dolgoročnih odnosov s kupci s pomočjo spleta (CMR) in upravljanje vsebin spletne strani, izdajanje lastne elektronske publikacije, načini za povečanje prodaje z elektronsko pošto, gradnja blagovne znamke preko spleta.
Program je namenjen
- Podjetniki
- Zaposleni
- vsi, ki tržijo in prodajajo preko spleta
Način izvedbe
- Seminar
- Predavanje
- Delavnica
- Drugo
- individualni pouk
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Poprejšnja izobrazba
Najmanj 4-letna srednja šola
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Poslovne in upravne vede, pravo
Prodaja (trgovina) na debelo in drobno
Kraj izvajanja programa
Ljubljana ali po dogovoru
Trajanje programa
Ure: po dogovoru
Termin izvedbe programa
Cena drugo
Po dogovoru