Domov / Rezultati iskanja / Korporacijske strategije trženja na internetu

Korporacijske strategije trženja na internetu

Vsebina programa

Udeleženci se naučijo prijemov in tehnik, kako najučinkoviteje tržiti proizvode in storitve na spletu. Vsebine programa so: doseganje konkurenčne prednosti s spletnim trženjem, osnovni elementi učinkovitega spletnega trženja, splet kot centralno orodje za komunikacijo z vsemi ciljnimi občinstvi, kako upravljati z vsebinami spletnih strani, kako na spletno stran privabimo čimveč obiskovalcev in kako jih pripeljemo do nakupa, izgrajevanje dolgoročnih odnosov s kupci s pomočjo spleta (CMR) in upravljanje vsebin spletne strani, izdajanje lastne elektronske publikacije, načini za povečanje prodaje z elektronsko pošto, gradnja blagovne znamke preko spleta.

Program je namenjen

  • Podjetniki
  • Zaposleni
  • vsi, ki tržijo in prodajajo preko spleta

Način izvedbe

  • Seminar
  • Predavanje
  • Delavnica
  • Drugo
  • individualni pouk

Drugo

Program je možno vsebinsko nadgraditi.

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Poprejšnja izobrazba

Najmanj 4-letna srednja šola

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Poslovne in upravne vede, pravo
Prodaja (trgovina) na debelo in drobno

Oseba za stike

Jelica Pegan Stemberger
01/520 0670
jelica@glottanova.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

Ljubljana ali po dogovoru

Trajanje programa

Ure: po dogovoru

Termin izvedbe programa

  • 1.10.2024 - 30.9.2025 Slovenija
  • termin izvedbe po dogovoru.

Cena drugo

Po dogovoru

Skip to content