Domov / Rezultati iskanja / Interaktivna komunikacija in učinkovita prodaja
Interaktivna komunikacija in učinkovita prodaja
Vsebina programa
Cilji programa so: razumeti in ozavestiti razlike med kupci na eni ter prodajalci na drugi strani, učinkovito strateško komunicirati pri prodaji, znati uporabljati VS metodo za pospeševanje prodaje, spoznati, kaj povzroča stres in kako ga odpraviti, ustrezno uporabiti različne zaznavne položaje. Vsebine programa so: razlike med ljudmi premikajo svet, kalibriranje in strateška komunikacija, metoda VS za pospeševanje prodaje, ravnanje z vprašanji, medklici, pripombami in ugovori. Več informacij dobite pri izvajalcu!
Program je namenjen
- Podjetniki
- Zaposleni
- Študenti
- zaposleni v trgovski dejavnosti
Način izvedbe
- Seminar
- Predavanje
- Delavnica
- Organizirano samostojno učenje
- Vodeno samoizobraževanje
Drugo
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Poslovne in upravne vede, pravo
Prodaja (trgovina) na debelo in drobno
Kraj izvajanja programa
Ljubljana ali po dogovoru
Trajanje programa
Ure: po dogovoru
Termin izvedbe programa
Cena drugo
Po dogovoru