Domov / Rezultati iskanja / Krepitev medsebojnih odnosov
Krepitev medsebojnih odnosov
Vsebina programa
- mladostništvo (izzivi življenja z mladostnikom, zakaj se mladostniki vedejo, kot se vedejo, poznavanje specifičnega razvoja možganov, ravno v obdobju mladostništva, duševno zdravje mladostnikov, različne zasvojenosti v obdobju mladostništva in kakšne so posledice ipd. - saj sem magistrirala na temo "Problematična uporaba interneta, depresija in družinski odnosi pri mladostnikih"); - razvoj otroških (in mladostniških) možganov (kaj je pomembno, da starši in učitelji o tej temi vedo, kakšne so specifike razvoja možganov pri določeni starosti, kako se vidi razvoj možganov pri otrokovem vedenju ipd.); - različne oblike zasvojenosti (kemične in nekemične; alkohol, droge, sozasvojenost, motnje hranjenja, odnosi, sanjarjenje, igre za srečo, internet, nakupovanje, adrenalinski športi ipd.) - kakšni so simptomi, posledice, specifike sozasvojenosti in vzdrževanja zasvojenosti partnerja (primer, s čim žena prispeva k temu, da mož še vedno pije, vloga zasvojenosti pri mladostniki in odraslih, zasvojenost kot bolezen celotne družine, kaj iščemo z zasvojenostjo - po čem hrepenimo ipd.); - partnerski odnosi (spoznavanje partnerja, kaj se zgodi, ko zaljubljenost mine, kaj se v obdobju zaljubljenosti dogaja v naših možganih ali zakaj ne moremo jesti in spati, ko smo zaljubljeni, kako vzdrževati spoštljiv partnerski odnos, veščine komuniciranja v partnerskem odnosu, vloga tašč in tastov v partnerskem odnosu, skupno življenje v večstanovanjski hiši, skupaj s starši ali partnerjevimi starši in s tem povezano postavljanje meja med družinskimi podsistemi, odhajanje od doma oziroma ustvarjanje lastne družine = izzivi za naše starše ipd.); - bolezni (soočanje z boleznijo, bolezen vpliva na vse družinske člane, spremembe vrednot in prioritet, bolezen lahko poveže ali oddalji družinske člane med sabo, bolezen prinese spremembo življenjskega stila in tudi določene dragocene izkušnje v življenju, soočanje s smrtjo v različnih obdobjih življenja ipd.); - duševno zdravje/psihopatologija (razpoloženjske motnje, osebnostne motnje, različni tipi patoloških osebnosti v partnerskem odnosu (primer obsesivno-kompulzivna žena in histrionični mož = specifike osebnosti, njuno funkcioniranje in izzivi na področju partnerstva, tukaj ni govora o psihiatričnih motnjah, temveč o osebnostnih značilnostih, v katerih bi se našel vsak posameznik, v smislu da nekdo rad večkrat preveri neko zadevo, drugi se ne ozira na to, kaj bodo rekli drugi, nekateri so v partnerstvu raje podrejeni, drugi imajo raje glavno besedo ipd.).
Program je namenjen
- Vsem odraslim
Način izvedbe
- e-izobraževanje
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
Osebne spretnosti in osebnostni razvoj
Kraj izvajanja programa
E-izobraževanje
Trajanje programa
Ure:
Termin izvedbe programa
Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.