Domov / Rezultati iskanja / Krepitev medkulturnih kompetenc in medkulturnega dialoga ter uporaba različnih metodoloških pristopov pri izobraževalcih odraslih

Krepitev medkulturnih kompetenc in medkulturnega dialoga ter uporaba različnih metodoloških pristopov pri izobraževalcih odraslih

Vsebina programa

Ob nenehnih spremembah na področju gospodarstva, dela, tehnološkega razvoja in globalizacije se srečujemo s številnimi »izzivi« kot so večkulturnost, staranje prebivalstva, migracije, okoljske spremembe ipd. Z izobraževanjem posamezniku omogočamo, da tem spremembam lažje sledi, se jim prilagaja, jih razume in ravna v skladu z njimi. Izobraževanje predstavlja pomembno vlogo pri ekonomski integraciji priseljencev, kar pripomore k ostalim integracijam (psihološki, sociokulturno, politično itd.). Za potrebe odzivanja na zgoraj predstavljene izzive je potrebno oblikovati medkulturno izobraževanje, ki upošteva principe medkulturnosti in jih vključiti v izobraževalne procese (Vrečer, 2010). Da bi izobraževalec odraslih lahko udejanjil medkulturnost v izobraževanju, mora biti strokovno visoko usposobljen na svojem področju, istočasno pa znati ravnati z verskimi, etničnimi, kulturnimi in drugimi razlikami, kar pomeni, da mora imeti razvite medkulturne kompetence. Udeleženci delavnice se boste seznanili z osnovnimi zgodovinskimi tokovi izseljevanja, begunstva in preseljevanja, pridobili splošna znanja o medkulturnih kompetencah in kulturnem dialogu ter nova znanja o kulturah in kulturnih praksah. Spoznali boste različne metodološke pristope pri izobraževalcih odraslih ter značilnosti in posebnosti medkulturnih situacij, ki nastajajo zaradi medkulturnih razlik. Poudarek bo na medsebojni izmenjavi izkušenj, mnenj in primerov dobre prakse, ki so vezane na andragoško delo v medkulturnem okolju.

Program je namenjen

/

Drugo

Delavnico bosta izpeljala: Izr. prof. dr. Mirjam Milharčič Hladnik, znanstvena svetnica na Inštitutu za slovensko izseljenstvo in migracije Znanstvenoraziskovalnega centra Slovenske akademije znanosti in umetnosti v Ljubljani ter izredna profesorica, ki predava na Univerzi v Ljubljani in Univerzi v Novi Gorici ter tujih univerzah, ter Jaka Kovač, trener neformalnega izobraževanja, facilitator in mladinski delavec.

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev, drugo

Oseba za stike

Neda Đorđević
01/58 42 544
neda.dordevic@acs.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

Ljubljana

Trajanje programa

Ure: 9.00 - 16.15

Termin izvedbe programa

  • po dogovoru

Skip to content