Domov / Rezultati iskanja / Ugotavljanje izobraževalnih potreb posameznika in okolja

Ugotavljanje izobraževalnih potreb posameznika in okolja

Vsebina programa

Za načrtovalce izobraževalnih dejavnosti (programov, projektov, svetovanja …) je pomembno, da znajo identificirati in razumeti (nove) potrebe po izobraževanju v procesu nastajanja (kako nastajajo potrebe) in različne ravni (kje nastajajo) potreb. To pomeni ugotavljanje potreb na osebni ravni (potrebe posameznika), v kontekstu organizacije (potrebe institucije, podjetja in skupine institucij v širšem kontekstu) in potrebe širše skupnosti, globalne potrebe (družbene potrebe). Zato je dobro, da zna načrtovalec novih programov presojati (evalvirati) obstoječe stanje (znanje, veščine …), presojati dogajanja v okolju in oblikovati izbrano skupino potreb po izobraževanju. Pri vsem tem potrebuje specifična znanja o metodah zbiranja podatkov, aplikaciji instrumentov in interpretaciji podatkov.

Program je namenjen

/

POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM

Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.

Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe

/

Javna veljavnost programa

Ne, program ni javnoveljaven

Vrsta izobraževanja

Dopolnilno izobraževanje

Vsebinsko področje izobraževanja

Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev, podrobneje neopredeljeno

Oseba za stike

Mateja Maver
01/5842 586
mateja.maver@acs.si

Naziv ustanove

Kraj izvajanja programa

/

Trajanje programa

Ure: 8 ped. ur

Termin izvedbe programa

  • po dogovoru

Skip to content