Domov / Rezultati iskanja / Tečaj upravljanja družbenih omrežij
Tečaj upravljanja družbenih omrežij
Vsebina programa
Program tečaja: MODUL 1: MARKETING IN DRUŽBENA OMREŽJA – 3 ure – Osnove marketinga (Opredelitev trženja, Izdelek/storitev, Trženjska strategija, Trženjski splet, Kupci in nakupno odločanje, Dejavniki odločanja, Pozicioniranje, Odnosi s kupci, Izdelek, celotna korist in ravni izdelka/storitve, Blagovna znamka, Tržno komuniciranje in TK splet, Trženjski cilji in izvedba) – Umestitev družbenih omrežij v podjetje in organizacijo (Razvoj in trenutna slika celotne krajine družbenih omrežij, Primernost posamezne platforme za določene trženjske cilje in aktivnosti, Potrebni pogoji za učinkovito umestitev družbenih omrežij v trženjske aktivnosti organizacije) MODUL 2: PLATFORME DRUŽBENIH OMREŽIJ – 15 ur Facebook, YouTube, Instagram, Linkedin, Twitter, TikTok – Struktura in trendi uporabnikov – Vsebine in formati – Pravila in omejitve – Vzpostavitev profila in taktike organske rasti – Taktike povečevanja dosega – povezovanje, re-postanje, oglaševanje (s predpostavko relevantnih sledilcev, ne rasti za vsako ceno) – Oglaševanje – možnosti, ciljanje, cilji in taktike – Metrika in analitika – orodja, zanesljivost, uporaba in interpretacija – Primeri dobre prakse za uresničevanje trženjskih ciljev MODUL 3: STRATEGIJE IN IZVEDBA – 3 ure – Strategije in izvedba (Elementi strategije – notranje in zunanje okolje, trženjski cilji, razpoložljivi viri, Možne strategije (po platformah)) MODUL 4: ZAGOTAVLJANJE IN PRIPRAVA VSEBIN – 3 ure – Copywriting, Osnove fotografije in videa za družbena omrežja (Story telling, Pravila dobre fotografije/videa/nagovora na splošno in na družbenih omrežjih, Produkcijski pripomočki in usmeritve) MODUL 5: IZDELEK Priprava praktičnega pisnega izdelka poteka ves čas izobraževanja. Namen modula je aplikacija pridobljenih znanj na konkretno ali hipotetično situacijo in pridobivanje izkušenj v uporabi prikazanih konceptov. Pogoji: Obvezna je osnovna računalniška pismenost.
Program je namenjen
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT)
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT), drugo
Kraj izvajanja programa
Online ali v živo
Trajanje programa
Ure: 24
Termin izvedbe programa
Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.