Domov / Rezultati iskanja / Tečaj digitalnega oglaševanja
Tečaj digitalnega oglaševanja
Vsebina programa
Program tečaja: MODUL 1: UVOD V DIGITALNO OGLAŠEVANJE – 2 uri Umestitev digitalnega oglaševanja v podjetje in organizacijo (Razvoj in trenutna slika celotne krajine digitalnega oglaševanja, Primernost posamezne platforme za določene trženjske cilje in aktivnosti, Potrebni pogoji za učinkovito umestitev digitalnega oglaševanja v trženjske aktivnosti organizacije), MODUL 2: UVOD V GOOGLE OGLAŠEVANJE – 2 uri Primernost uporabe Google oglaševanja, Definiranje možnosti oglaševanja, Možnosti ciljanja občinstva, Struktura oglaševalske kampanje, Razumevanje ključnih izrazov in metrik. MODUL 3: ISKALNO OGLAŠEVANJE (Google Search) – 2 uri Primernost uporabe iskalnega oglaševanja in njegov doprinos, Definiranje možnosti oglaševanja, Doseganje ciljnega občinstva, Oblikovanje vsebine, Spremljanje rezultatov in optimizacija, Postavljanje oglaševalske kampanje. MODUL 4: PRIKAZNO OGLAŠEVANJE (Google Display) – 2 uri Primernost uporabe prikaznega oglaševanja, Definiranje možnosti oglaševanja, Doseganje ciljnega občinstva, Oblikovanje vsebine, Spremljanje rezultatov in optimizacija, Postavljanje oglaševalske kampanje. MODUL 5: VIDEO OGLAŠEVANJE (YouTube) – 2 uri Primernost uporabe video oglaševanja, Definiranje možnosti oglaševanja, Doseganje ciljnega občinstva, Oblikovanje vsebine, Spremljanje rezultatov in optimizacija, Postavljanje oglaševalske kampanje. MODUL 6: OGLAŠEVANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH (Facebook in Instagram, LinkedIn) – 8 ur Primernost uporabe oglaševanja na družbenih omrežjih, Orodja za oglaševanje na družbenih omrežjih, Tipi kampanj in oglasov na družbenih omrežjih, Omejitve, Merjenje, Remarketing, Postavljanje oglaševalske kampanje. MODUL 7: IZDELEK Priprava praktičnega pisnega izdelka poteka ves čas izobraževanja. Namen modula je aplikacija pridobljenih znanj na konkretno ali hipotetično situacijo in pridobivanje izkušenj v uporabi prikazanih konceptov Pogoji: Obvezna je osnovna računalniška pismenost.
Program je namenjen
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT)
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT), podrobneje neopredeljeno
Kraj izvajanja programa
Online ali v živo
Trajanje programa
Ure: 24
Termin izvedbe programa
Za dodatne informacije o izvedbi izobraževalnega programa se obrnite na izvajalca izobraževanja.